Fuschlsee

Szombaton a lányokkal elmentünk a Fuschlseere. A vonatállomásról induló 150-es buszra felugrottunk (a megállóban egy kopasz csávó kóricált, akinél lehetett jegyet venni, 11,40euro a return) és egy kb 40 percen tartó buszozás után meg is érkeztünk Fuschl am Seebe.

A tippet egyébként az egyik múzeum biztonsági őrétől kaptunk, aki azt mondta hogy ide mindenképp érdemes jutni.

Jó ízlése volt a tagnak.

Fuschl am See nemcsak annak a megfelelő hely, aki csak napozni szeretne a parton, hanem annak is aki fel szeretne jutni a hegytetőre. Az utóbbi volt tervben, az előző lett belőle. Ugyan nagyon jól nézett ki a Frauenkopf ill. a Schoberg, mi mégis a parton való henyélést választottuk. Ittunk egy kávét a parton, majd béreltünk egy hajót, amivel gyökkettővel végig hajóztuk a tavat (35 euro-1,5 óra, isteni befektetés!két napig nincs menzán ebéd, de kit érdekel :D)

(Igen, ezt az instagram lábtartást még gyakorolni kell. :D)

Talán még visszamegyünk azért a hegyért.

Tanulsága a napnak: mindig legyen az embernél nap tej! Attól függetlenül, hogy nem tengerparti ország ez az osztrákföld, attól még alattomos itt a nap. Leégtünk.